Łowicz: Wykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno – budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu (Numer ogłoszenia: 28421 – 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008)
Łowicz: Wykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno-budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.
Numer ogłoszenia: 28421 – 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
Ogłoszenie o zamówieniu – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Sekcja I: Zamawiajacy
1) Nazwa i adres: Diecezja Łowicka,
ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8374790 lub 8376615, fax 046 8374349.
I. 2) Rodzaj zamawiajacego: Inny: Diecezja.
Sekcja II: przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno-budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno-budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.
Zamówienie związane jest z wykonaniem wielobranżowego projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę.
1.Część I: Inwentaryzacja
2.Część II: Projekt architektoniczno-budowlany
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.22.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 110.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym , ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczace zamówienia
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..
III.2) Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań:
1.1.Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia:
1.1.1. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w sporządzaniu inwentaryzacji budynku zabytkowego.1.2.Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia:
1.2.1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w sporządzaniu projektu budynku zabytkowego oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia:
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, przynależącą do Izby Architektów,
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona
w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.
2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny,
2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenia:
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
3.1.Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia:
3.1.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.3.2.Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia:
3.2.1. Odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
– w specjalności architektonicznej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Architektów,
– w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
– w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.3.2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Sekcja:IVProcedura
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena – 90
- Termin realizacji – 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Diecezja Łowicka – ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Diecezja Łowicka – ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy Projektu: Renowacja zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu – najcenniejszego skarbu Ziemi Łowickiej wraz z utworzeniem kompleksu rekreacyjno – wypoczynkowego w parku Błonie współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
Załącznik 1 – Informacje dotyczące ofert cześciowyć
Część nr: 1 nazwa: Inwentaryzacja.
- Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwentaryzacji:
- Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna) – inwentaryzacja dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej:
- Dziekania – inwentaryzacja dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku:
- Kustodia (obecnie Plebania) – inwentaryzacja dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu:.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena – 90
- Termin realizacji – 10
Cześć nr: 2 nazwa: Projekt architektoniczno-budowlany
- Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowań projektowych:
- Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna)
– dokumentacja projektowa dotycząca rewitalizacji Kolegiaty
– dokumentacja projektowa dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej - Dziekania
– dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku obejmująca: wyburzenie części wnętrz z zachowaniem murów zewnętrznych, wprowadzenie - Kustodia (obecnie Plebania)
– dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu - Kanonie
– dokumentacja projektowa - Kuria Wikariuszy (obecnie Podkówka)
– dokumentacja projektowa - Projekt zagospodarowania terenu
– dokumentacja projektowa dotycząca zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie Plebani, Bazyliki Katedralnej i Dziekanii - Opracowania projektowe obejmą: architektoniczną koncepcję programowo-przestrzenną, projekty budowlane architektury, projekty budowlane konstrukcji z opinią o stanie konstrukcji, projekty budowlane wentylacji mechanicznej, projekty budowlane instalacji gazowej i kotłowni, projekty budowlane instalacji grzewczej, projekty budowlane instalacji wodno-kanalizacyjnej, uzgodnienia z rzeczoznawcami p-poż , bhp, sanepid, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót..
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
- Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena – 90
- Termin realizacji – 10