Łowicz: Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego dotyczącego renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu Numer ogłoszenia: 52778 – 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Diecezja Łowicka, ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8374790 lub 8376615, fax 046 8374349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.diecezja.lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Diecezja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego dotyczącego renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowań projektowych:
1. Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna)
– dokumentacja projektowa dotycząca rewitalizacji Kolegiaty obejmująca: remont elewacji zewnętrznej, wykonanie instalacji grzewczej
– dokumentacja projektowa dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej obejmująca: wyburzenie wtórnej przebudowy wnętrz wież z zachowaniem murów zewnętrznych, wprowadzenie nowej konstrukcji stalowej lub żelbetowej do wnętrz, wprowadzenie do wnętrza wieży sześciu-kondygnacyjnej 6 osobowej windy przeszklonej, wprowadzenie klatki schodowej z podestami dla ekspozycji, wybudowanie pomostu – łącznika ponad gzymsem nawy głównej Katedry umożliwiającego przejście pomiędzy wieżami, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej.
2. Dziekania
– dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku obejmująca: wyburzenie części wnętrz z zachowaniem murów zewnętrznych, wprowadzenie nowej konstrukcji do wnętrz, wprowadzenie nowego podziału funkcjonalnego pomieszczeń, dobudowanie dwóch skrzydeł bocznych (alkierzy), wykonanie elewacji zewnętrznej dobudowanej części i scalenie kolorystyczne elewacji zewnętrznej na całości budynku, wykonanie instalacji grzewczej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej
3. Kustodia (obecnie Plebania)
– dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu obejmująca: wyburzenie dachu z zachowaniem murów zewnętrznych mansardy, odtworzenie nowej konstrukcji dachu, remont elewacji i orynnowania, wprowadzenie nowego podziału funkcjonalnego pomieszczeń na poddaszu, modernizacja instalacji grzewczej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej.
4. Kanonie
– dokumentacja projektowa obejmująca: remont elewacji i orynnowania
5. Kuria Wikariuszy (obecnie Podkówka)
– dokumentacja projektowa obejmująca: remont elewacji i orynnowania, remont instalacji odwodnienia, wykonanie instalacji grzewczej
6. Projekt zagospodarowania terenu
– dokumentacja projektowa dotycząca zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie Plebani, Bazyliki Katedralnej i Dziekanii obejmująca: drogi, chodniki, elementy małej architektury, tereny zielone, przyłącze wody i kanalizacji, przyłącze gazowe dla kotłowni, usunięcie kolizji z elementami instalacji podziemnych, o ile nie wymaga to przebudowy instalacji magistralnych i wychodzących poza granice inwestycji.
7. Opracowania projektowe obejmą:
– architektoniczną koncepcję programowo-przestrzenną.
– projekty budowlane architektury.
– projekty budowlane konstrukcji z opinią o stanie konstrukcji.
– projekty budowlane wentylacji mechanicznej.
– projekty budowlane instalacji gazowej i kotłowni.
– projekty budowlane instalacji grzewczej.
– projekty budowlane instalacji wodno-kanalizacyjnej.
– uzgodnienia z rzeczoznawcami p-poż , bhp, san-epid.
– kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań:
1.1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w sporządzaniu projektu budynku zabytkowego oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia:
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, przynależącą do Izby Architektów,
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona
w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.
2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny,
2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia:
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
3.1. Odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
– w specjalności architektonicznej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Architektów,
– w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
– w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena – 90
- 2. Termin realizacji – 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.diecezja.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Diecezja Łowicka – ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:15, miejsce: Diecezja Łowicka – ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy Projektu: Renowacja zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu – najcenniejszego skarbu Ziemi Łowickiej wraz z utworzeniem kompleksu rekreacyjno – wypoczynkowego w parku Błonie współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.