Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie kompleksowych prac projektowych dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu
Zamówienie dotyczy wykonania kompleksowych prac projektowych dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.
Numer ogłoszenia: 19020 – 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
Ogłoszenie o zamówieniu – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Sekcja I: Zamawiający
1) Nazwa i adres: Diecezja Łowicka, ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel.: 046 8374790 lub 8376615, fax: 046 8374349.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.diecezja.lowicz.pl
2) Rodzaj zamawiającego: Inny: Diecezja.
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
1) Opis
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych prac projektowych dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu..
1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania wielobranżowego projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę.
- Część I: Inwentaryzacja
- Część II: Projekt architektoniczno-budowlany
- Część III: Projekty instalacji elektrycznych i słaboprądowych
w Bazylice Katedralnej, Kustodii i pomieszczeniach dobudowanych w Dziekanii.
1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7, 74.23.23.10-0.
1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 110.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..
2) Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań:
- 1.1. Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia:
1.1.1. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w sporządzaniu inwentaryzacji budynku zabytkowego. - 1.2. Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia:
1.2.1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w sporządzaniu projektu budynku zabytkowego oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia:
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, przynależącą do Izby Architektów,
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
– jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - 1.3. Dla wykonawców składających ofertę na Część III zamówienia:
1.3.1. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w sporządzaniu projektu branży elektrycznej budynku zabytkowego, posiadającą uprawnienia TECHOM do projektowania instalacji klasy SA-4 oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.
- 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny,
2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenia:
- 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
- 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
- 3.1. Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia:
3.1.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - 3.2. Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia:
3.2.1. Odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
– w specjalności architektonicznej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Architektów,
– w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
– w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3.2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - 3.3. Dla wykonawców składających ofertę na Część III zamówienia:
3.3.1 Odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3.3.2 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Sekcja IV: Procedura
1) Tryb udzielania zamówienia
- 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2) Kryteria oceny ofert
- 2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena – 90
2. Termin realizacji – 10 - 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
- 3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.diecezja.lowicz.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Diecezja Łowicka – ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7).
- 3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Diecezja Łowicka – ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7).
- 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.
- 3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy Projektu: Renowacja zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu – najcenniejszego skarbu Ziemi Łowickiej wraz z utworzeniem kompleksu rekreacyjno – wypoczynkowego w parku Błonie współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
Załącznik I – Informacje dotyczące ofert częściowych
Część Nr: 1
Nazwa: Inwentaryzacja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
- Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna) – inwentaryzacja dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej:
- Dziekania – inwentaryzacja dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku:
- Kustodia (obecnie Plebania) – inwentaryzacja dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena – 90
- Termin realizacji – 10
Część Nr: 2
Nazwa: Projekt architektoniczno-budowlany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowań projektowych:
- Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna)
– dokumentacja projektowa dotycząca rewitalizacji Kolegiaty
– dokumentacja projektowa dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej - Dziekania
– dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku - Kustodia (obecnie Plebania)
– dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu - Kanonie
– dokumentacja projektowa - Kuria Wikariuszy (obecnie Podkówka)
– dokumentacja projektowa - Projekt zagospodarowania terenu
– dokumentacja projektowa dotycząca zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie Plebani, Bazyliki Katedralnej i Dziekanii - Opracowania projektowe obejmą:
– architektoniczną koncepcję programowo-przestrzenną.
– projekty budowlane architektury.
– projekty budowlane konstrukcji z opinią o stanie konstrukcji.
– projekty budowlane wentylacji mechanicznej.
– projekty budowlane instalacji gazowej i kotłowni.
– projekty budowlane instalacji grzewczej.
– projekty budowlane instalacji wodno-kanalizacyjnej.
– uzgodnienia z rzeczoznawcami p-poż , bhp, san-epid.
– kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena – 90
- Termin realizacji – 10
Część Nr: 3
Nazwa: Projekty instalacji elektrycznych i słaboprądowych w Bazylice Katedralnej, Kustodii i pomieszczeniach dobudowanych w Dziekanii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowań projektowych:
- Instalacje Elektryczne Wewnętrzne w Bazylice Katedralnej, Dziekanii i Kustodii – dokumentacja projektowa
- Instalacje p.poż. – dokumentacja projektowa
- Instalacje CCTV – dokumentacja projektowa
- Instalacja sygnalizacji włamania i napadu w katedrze oraz w Dziekanii – dokumentacja projektowa
- Opracowania projektowe obejmą:
– kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót
– dokładne opisy przekrojów przewodów jak i kabli urządzeń elektrycznych dobrane tak aby wytrzymały ich obciążenia
– projekt musi zostać skonsultowany oraz zatwierdzony przez rzeczoznawcę od zabezpieczeń p.poż
– materiały proponowane ujęte w projekcje muszą posiadać atest p.poż
– należy podać typy proponowanych czujek, kabli oraz centralki p.poż
– należy podać typy proponowanych kamer, obiektywów, kabli oraz urządzeń rejestrujących obraz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.23.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena – 90
- Termin realizacji – 10